WHAT BE-clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een weekend uit haar dromen (deel1)

Ga naar beneden

een weekend uit haar dromen (deel1) Empty een weekend uit haar dromen (deel1)

Bericht  Roxiiee wo dec 17, 2008 5:52 pm

Vrijdag avond, 4 uur, Ebony’s school is eindelijk uit en samen met wat vrienden gaat ze nog iets drinken in hun stamcafé. De hele dag voelt ze al vlinders in haar buik want eindelijk zag ze haar geliefde terug. Het was nu al drie dagen geleden dat ze elkaar gezien hadden en het leek wel een eeuwigheid voor haar. Toen ze binnenkwamen keek ze direct rond haar om te kijken of hij der al was maar kwam tot het besef dat hij pas om half vijf gedaan had, dus bestelde ze maar een pintje en ging wat met haar vriendinnen babbelen die aan de biljarttafel stonden. Ze keek rond haar, naar de posters op de muur en alle mensen die er waren. Ze bleef erbij dat geen van de mensen hier aanwezig mooier zijn dan haar geliefde, Thomas. Haar vriendinnen hadden al opgemerkt das ze er niet echt bij was met haar gedachten en vroegen haar wat er scheelde. Ze legde hun uit dat Thomas straks ging komen en dat ze daarom zo stil was maar wat haar vriendinnen niet wisten is dat er ook nog iets anders was. Toen ze daar stond rond te kijken had ze gezien dat haar ex, Dante, er ook zat. Hij had haar nog niet gezien en daar was ze blij om. Nog voor ze het besefte was haar pintje uit dus ging ze om nog een. Dat had ze beter niet gedaan want nu had Dante haar gezien. Hij kwam naar haar en vroeg hoe het met haar ging, ze had echt geen zin om met hem te babbelen dus zei ze vlug dat alles goed was maar dat ze naar de wc moest. Ze liep terug naar haar vriendinnen en vroeg of ze even op haar drinken wouden letten. Eenmaal in de wc pletste een beetje water in haar gezicht want het enige dat Dante niet wist is dat elke keer ze hem zag ze nog steeds kriebels in haar buik krijgt. Niet zoveel als bij Thomas maar toch genoeg om haar te doen twijfelen dus bleef ze liever bij hem uit de buurt. Ze ging terug naar haar vrienden en keek op haar horloge. Het was al 25 na vier. Thomas zou hier weldra zijn. Ze keek nog eens naar haar eigen om er zeker van te zijn dat ze er goed uitzag en voelde of haar haar nog goed zat. Deze dag was een speciale dag want hij bleef deze avond bij haar slapen. Haar ouders hadden uiteindelijk toegestemd omdat ze vandaag 4 maand samen waren. Hij moest wel op een andere kamer gaan liggen maar dat vond ze niet erg. Ze wist dat hij niet ver weg was als ze hem nodig had. Verzonken in haar gedachten had ze niet gezien dat kyra, haar beste vriendin, was binnengekomen. Kyra is niet zomaar een vriendin voor haar en dat weet ze. Een paar maanden geleden had ze gevoelens gekregen voor Kyra en had haar dat ook verteld. Ze nam het heel goed op en soms hadden ze zelf heel intieme gespreken zo is ze te weten gekomen dat Kyra eens een nacht met haar wilt doorbrengen, alleen zij twee, in een tent, ergens waar niet veel volk is. Kyra kwam naar haar en gaf haar een kus op haar mondhoek, dat deed ze altijd sinds ze wist dat Ebony gevoelens voor haar had. Ze dacht dat Kyra dat doet om haar opgewonden te krijgen en ze als ze eerlijk moet zijn moet ze wel toegeven dat het haar dan goed lukt. Kyra komt naast haar staan en begint met haar te babbelen maar ze is er niet echt goed bij met haar gedachten want het is nu al half vijf en Thomas is er nog steeds niet. Ze stuurt hem een berichtje: ‘hey sgat, ben hier in De Miney aan het wachten op je, wanneer ben je er? xXx zie je graag’. Bijna direct krijgt ze een berichtje terug van Thomas: ‘men school is nu uit liefste, ik ben er binne 2 minuten. Bestel maar al een pintje voor mij xXx zie je ook graag’. Hierop verschijnt een glimlach op haar gezicht en ze start haar weg naar de toog. Ze liep en op wolkjes en hoorde Kyra dus ook niet vragen waar ze naartoe ging maar het kon ook zijn dat dat was omdat de muziek zo luid stond. Ze kwam terug met Thomas zijn pintje en ze leunde terug tegen de biljarttafel zodat ze een goed overzicht had over de ingang. Het duurde niet lang voor de deur open ging en Thomas binnen kwam gewandeld met een paar vrienden. Hij keek rond en zag haar daar verleidelijk tegen de biljarttafel staan. Hij liep langzaam naar haar toe en nam haar in zijn armen. Ze sloeg haar armen rond hem en drukte hem tegen zich aan. Ze nam zijn gezicht in haar armen, keek in zijn donker bruine ogen en gaf hem een tedere kus op zijn lippen. Hij gaf haar en kus in de nek en begon dan aan haar oorlel te likken en sjabbelen. Hij wist dat dit haar zwakke plak was, dat ze daar niet tegen kon. Ze trok haar hoofd naar achter zodat hij niemeer aan haar oor kon en gaf hem zijn pintje. “hier”, zei ze, “hopelijk koel je dan wat af” waarop ze hem een ondeugende knipoog gaf. Hij dronk van zijn pintje en ging even naar zijn vrienden op hen te begroeten. Lang bleef hij echter niet bij hun staan want hij wou Ebony terug in zijn armen sluiten. Terwijl dat Thomas weg was waren Ebony en Kyra wat beginne praten over hun plannen voor deze weekend.
“ppff, mijn ouders zijn een heel weekend naar de zee, dus zit ik helemaal alleen thuis”, kloeg Kyra
“Waarom kom je dan niet bij mij slapen? We kunne samen in de tent slapen in mijn tuin” , stelde Ebony voor al knipoogend.
“haha, dat is een goed idee. Ik bel direct naar mijn ouders om te vragen of ik mag” lachte Kyra en liep naar buiten om haar ouders te bellen.
Ebony zag dat haar Thomas terug kwam en gaf hem een kusje op zijn mond. Ze begonnen wat te babbelen over wat ze vandaag gedaan hadden en wat ze morgen allemaal gingen doen.
Ebony vertelde dat ze aan Kyra had voorgesteld om te gaan zwemmen en vroeg of hij het goed vond.
“Tuurlijk is dat goed voor mij, zolang wij maar een kleedkamer delen” antwoorde Thomas en legde een hand op haar middel en ging langzaam met zijn hand omhoog.
“Thomas nu niet”, lacht Ebony en sprong recht van de biljarttafel. Ze ging voor hem staan en stak twee vingers achter zijn broekband en trok hem tegen haar aan.
Ze fluisterde in zijn oor, “Wat wilt ge da allemaal doen in dat kleedhokje?”
Thomas begon terug haar terug in haar nek te kussen en zo wist ze dat hij daar de liefde met haar wou bedrijven. Kyra kwam binnen met een lach op haar gezicht dus Ebony wist meteen dat ze goed nieuws had. De laatste meters kwam Kyra aan gelopen en op het einde sprong ze in Ebony haar armen.
“Ik mag, ik mag”, riep ze en trok haar tegen zich aan.
“Zalig! Ik zorg voor de drank en gij voor het eten”,
grapte Ebony.
Samen hadden ze nog een hele avond plezier en een half uur voor dat ze moest vertrekken met Thomas vroeg Kyra haar of ze haar even kon spreken. Ze ging samen naar de wc omdat daar de muziek niet zo luid stond dus konden ze rustig praten.
Roxiiee
Roxiiee

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : temse

http://nl.netlog.com/PUpPy_eYes_NeVer_LiE_

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum